tisdag 28 februari 2012

jag är på bättringsvägen.

igår fick jag oväntat besök, Judith tog med en fin vän i från skolan. Och jag ska erkänna, att när man ligger hemma och är sjuk. Man orkar inte stå upp länge för då blir man konstig i huvudet. Och sen två gånger testat en rätt så dum sak, jag har gått ut en stund. men det slutar med att jag kommer hem och är så trött att jag typ somnar... 
Men tillbaka till att ligga hemma och vara sjuk, helt ensam.. det är rätt så trist. Så det är rätt så festligt att man får lite besök. Även fast jag kanske inte är den roligaste, jag ligger mest i soffan och typ nästan somnar.. 
Menmen, jag sa igår att jag börjar må bättre, men tyvärr var det ingen annan som tyckte det. jag lät fortfarande som jag hade svalt en fågel eller vad som helst. för fint pratade jag inte. 
Och ni kanske undrar varför jag är uppe innan nio, när jag kan sova.. men jag kan inte sova. jag har vaknat vid 7 varenda dag sen i torsdags, kan inte sova längre... 
aja... nu hade jag tänkt göra frukost och se på filmen ''Jane Eyre'' som är 3 h 50 minuter... 
puss!!!

saknar min lilla plutt <3

1 kommentar:

  1. Sötis!! Krya! Och tack för att jag fick stanna ;p
    Du är bäst! :*

    SvaraRadera

tack för kommentaren, ha en bra fortsättning!
bless!