måndag 20 februari 2012

dagen har bara rullat på. Och den började kanske inte på bästa sätt, jag var inte på så bra humör på morgonen.. och det blev inte bättre av att man har sin familj som tycker det är extra kul att reta en när man redan är sur... 
men jag stoppade musik i mina öron och fick lite plugg gjort, tills att lillaJacob kom och satte sig och prata med mig. 
Sen så flöt dagen på, jag och pappa tog en promenad med hundarna, vi åkte och handla lite mat. Sen så har jag bakat, suttit framför tvn, och hälsat på våran förra hund, Bitzie. Planerna för dagen blev ändrade vi skulle till Motala, men min lillebror Aron vakna i morse med feber (39.5) så de blev att vara hemma.
Men jag ser fram emot morgondagen, då vi ska åka hem till Johannes och Louise och lilla Elliot. Det är inte så ofta man hinner träffa dom, så passar på nu när jag är hemma i Bomhult. 
snart sova, i mitt lilla kalla rum, det blåser som bara den ute. Men jag överlever. 
PUSS!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tack för kommentaren, ha en bra fortsättning!
bless!