tisdag 24 januari 2012

18...så vuxen


Nu är jag äntligen 18år, jag är (typ) vuxen. Jag tänkte på en sak, igår fick jag knappt göra något. Och idag har alla de gränser och förbud försvunnit. jag kan göra en hel del, som man behöver vara 18 för. Och det där körkortet, det hoppas jag befinner sig i min plånbok i snart framtid... Men det dröjer nog litet tag.. hehe!! :D 
Jag fyller i alla fall år, och födelsedagar är en så speciell dag.. man är så mycket gladare, eller i alla fall jag. Och nu när jag är så ung haha..

Aja, jag fick i alla fall en super mysig morgon av min lilla syster, och Hanna och Rebecka.. de är ju som de är men det är nog därför jag älskar dessa människor så mycket!

(Jag fick en hel del bilder, men känner att jag inte ska lägga upp dom här... men jag är ju trots all 18 år! haha)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tack för kommentaren, ha en bra fortsättning!
bless!