fredag 23 december 2011

dan för dan

Jag verkligen älskar julen, allt med julen. Och denna dag har jag haft det super trevligt. Och konstigt nog har denna jul inte varit så stressad. Vi brukar alltid göra allt i sista sekunden. Men idag har vi gjort allt det sista. Bakat massa saker, pepparkakor, lussekatter, knäck, "chokldklubbor" m.m. Vi har även gjort pepparkakshus, tagit fram julkrubban, klätt granen. Och massa mer som måste fixas inför morgondagen. I år blir det en lite lugnare julafton. Det är bara hälften av familjen som är hemma. Men det är trevligt det med. 
Jag har även hunnit med att färga mitt hår, än så länge vet jag intw riktigt hur det blir, men det märker jag.
Ha en fortsatt trevlig kväll, puss!!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tack för kommentaren, ha en bra fortsättning!
bless!