tisdag 27 december 2011

a big step

just nu: 
allt gammal känns bra! 
Här om dagen, så ramla den tunga ryggsäcken av mitt liv. Det blev som en befrielse, som en fågel som släps ut ur hans bur. Allt kändes plötsligt så mycket lättare. 
Det som har legat och tryckt ner mig varenda dag i flera år. Även fast jag har lagt det åt sidan så har det ändå legat och tryckt. 
Så klart så handlar allt om en person, som har betytt väldigt mycket för mig, och fortfarande gör. 
Det är så konstigt hur ord och handlingar kan påverka människor. 
Men som sagt, allt har jag lagt bakom mig, så nu kan jag hoppa högt utan att bli nertryckt av det tunga lastet.

färgade håret här om dagen, den till vänster, men funderar på att färga rött. Vad tycker du? måste ha lite hjälp..
ge gärna en kommentar, och hjälp stackars mig :p hehe

3 kommentarer:

  1. den till höger! solklart. kanonsnyggt. men ... vem lyssnar på sin lilla syster. ingen ;p

    SvaraRadera
  2. Gillar den bruna färgen grymt snyggt! behåll! :D
    /Kille med smak ... Sten

    SvaraRadera
  3. måste faktiskt säga brunt, även om rött är gaaalet snyggt. men rött kan se sunkigt ut emellanåt. brunt tycker jag :D

    SvaraRadera

tack för kommentaren, ha en bra fortsättning!
bless!