måndag 21 november 2011

You put the stars in the sky and then You taught them to shine

dagen ha varit väldigt fin. Jag vaknade upp hemma hos Hanna, och jag hade väldigt gärna ha legat kvar i sängen och sovit minst två timmar till. Men jag var tvungen att kliva upp och gå till praktiken.
Sen så har jag fått reda på att jag fått ett till syskonbarn #lycka #glädje. Jag blir lika glad varenda gång jag får syskonbarn, och massa tårar. haha.
Sen så har jag pyntat en liten adventsgran, och satt upp mina adventsljus och lite andra adventspynt. Och sett filmen Troja med Judith.
Strax ska jag gå och lägga mig i min nybäddade underbara säng, för i morgon ska jag upp innan 5 ;)
PUSS och GODNATT!!



1 kommentar:

  1. så mysigt ni verkar ha! önskar jag kunde besöka dig under jultiden <3

    SvaraRadera

tack för kommentaren, ha en bra fortsättning!
bless!