lördag 29 oktober 2011

trivs när det är vi

det kanske är fler som tycker jag är lite knas nu när jag säger detta, men det är hur jag känner.
Som de flesta vet så bor jag hemifrån med min lillasyster. Och jag trivs verkligen, jag tycker det är super skönt att bo själv, man har ingen som passar på en hela tiden, och man kan ha saker hemma som man vill. Köpa och äta den mat man själv vill.

Men just nu känner jag att jag vill bo hemma, eller jag trivs här i Uppsala så jag vill ha min familj här. Jag vill att mamma och pappa o aron flyttar hit. Så man kan bo som en familj igen, ha någon att komma hem till. Den där extra känslan.

Jag saknar alla de gånger vi sitter vid matbordet och bara asgarvar åt inget. Alla de gånger pappa säger att vi ska samlas i vardagsrummet för att sitta och prata, eller de alla gånger vi bråkar om små saker.
Jag älskar att vara samlad med familjen, för vi är så knas. Jag tror nog inte finns någon mer familj som familjen Andersson.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tack för kommentaren, ha en bra fortsättning!
bless!