torsdag 13 oktober 2011

har jag sagt det förut?

något som jag inte förstår är att folk säger ofta, de har jag hört de senaste dagarna, att man sover mycket sämre  när det är fullmåne.. åh nej jag sov inge vidare inatt, men de är ju trots allt fullmåne. Men jag måste säga att jag har nog inte sovit så här gott som jag gjort de senaste dagarna, på riktigt länge. Kan de vara fullmånen?
nevars... haha
(Bara en parentes. )

Dagen har varit mys, jag älskar HÖSTEN. Jag vet inte om jag har sagt det förut, men jag gör verkligen de. Det är så mysigt på något sätt. Och så längtar jag som bara den till advent. Och konstigt nog till snön, tänk när man kan krypa under en filt med en kopp te, och titta på snön som faller till marken. Jag gillar!

Nu ska jag krypa ner under mitt täcke, i min sköna säng, med mitt underbara täcke. Jag hoppas jag gör er lite avundsjuka i alla fall. Jag ska alla fall strax sova min skönhetssömn.
God natt alla!
Bless



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tack för kommentaren, ha en bra fortsättning!
bless!