måndag 24 oktober 2011

grattis på födelsedagen Alexandra

idag är det din tjugonde födelsedag, nu har du kommit ifrån tonåren? hur känns det? du börjar bli en stor.. kvinna.
Jag måste bara säga massa grattis och även säga att jag tycker om dig. Jag tycker om att han dej som min stora syster, du är så snygg, bra och bäst. Även fast du kanske inte har lika mycket tid för mig nu för tiden, som du hade när vi var små. Då jag hängde med dig, och dina kompisar. Jag förstår inte riktigt, hur du lät mig vara med. En lilla syrra som vill vara med dig och dina kompisar hela tiden, så jobbig lillsyrra. Men kul hade jag i alla fall.
Men jaja, den tid jag får med dig, den tycker jag verkligen om. Jag gillar att umgås med dig, få prata, eller bara hänga, ha så roligt, bara skratta.
Grattis Alex på din dag, Jag älskar dej!

har inte så många bilder på dig, så jag tar nog favorit i repris!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tack för kommentaren, ha en bra fortsättning!
bless!