söndag 2 oktober 2011

Älska livet!

jag känner att min uppdatering på min blogg kanske inte har varit den bästa de senaste dagarna. Så jag tänkte berätta lite i både ord och bilder hur min helg har varit. (jag måste bara säga att bilderna som jag lägger upp är tagna med Matildas kamera, och de flesta bilder är tagna av henne själv)
I fredags så kom Matilda hit till Uppsala. Sen på lördagen var i på "Älska livet, I-day"
För er som undrar vad det är, så var det en inspirationsdag om älska livet. Och Älska livet att en ungdoms organisation som vill minska aborter i sverige.
Jag känner att denna dag verkligen gav mig så sjukt mycket, allt var så intressant. Och man börjar tänka med, och så var det en sån härlig atmosfär. Så sköna människor och god mat!
Och idag söndag, har jag varit på möte, innebandy match, städat hemma hos Hanna, och varit på bio med Hanna och Rebecka.
Och avslutade dagen hemma här och färgade Siselas hår..














1 kommentar:

  1. fina lottis! så fantastiskt rolig helg med dig. åååh bäst alltsåå. värdefull är du! <3

    SvaraRadera

tack för kommentaren, ha en bra fortsättning!
bless!