onsdag 28 september 2011

perfect in my eyes

Jag vet att en människa inte kan vara perfekt, den kan inte vara snyggast, snällast, bäst i allt, jag vet att människor är bra som dom är.
Men jag tycker du är perfekt i mina ögon, spelar de ingen roll om jag säger att du är så sjukt snygg? för det tycker jag att du är.
Och om du känner mig, som jag vet att du gör. Så vet du att jag inte säger något som jag inte menar, om jag tycker att du är bra, snygg helt enkelt bäst så menar jag de.
Natalie, jag vill att du ska veta att jag tycker du är så otroligt fin i alla lägen, när du vaknar på morgonen, och till och med när du är utan smink. Vare sig du tycker de eller inte. Och när du fixar dej, man kan inte sluta le åt att du är så snygg!
Jag säger inte dessa saker för att jag är din vän, jag säger det för att jag tycker så.
 Jag vill att du ska veta att du är en så otroligt fin vän,och jag är så otroligt glad över att jag har dej som min vän. Och att du kommer alltid att vara det, för man slipper aldrig undan en syster. Som retar varandra, som går varandra på nerverna, eller som skrattar tills de får ont i magen, somnar tillsammans, berättar hemligheter för varandra utan att bli sur på varandra.
Natalie Olsson Jag älskar dej, och jag menar det, jag älskar dej!
jag skulle inte klara om något hemskt skulle hände dej, jag skulle känna att det var mitt fel.  Eftersom jag är så många mil ifrån dig och ej kan skydda dej!

Längtar som bara den till höstlovet, då ska vi ha det bäst!!!!




1 kommentar:

  1. Åååh du gör mig gråtfärdig pluttan! Jag älskar dej också, flera gånger om och jag skulle aldrig klara mig utan dig, aldrig aldrig aldrig!!!!
    Love you, <3

    SvaraRadera

tack för kommentaren, ha en bra fortsättning!
bless!