onsdag 21 september 2011

mamma, jag älskar dej

känner att jag måste göra ett inlägg om min mor, för att jag tycker om henne så mycket. 
Min mamma är bra på mycket, att vara världens bästa mamma. Hon är så söt, speciellt när hon dansar runt, eller när hon är gullig mot oss. 
Jag gillar dej även fast du kan vara lite virrig, och ofta glömma saker man säger. Jag gillar dej för att du bryr dig.
Du är så söt när du ska prata om något allvarligt. 
Jag gillar att du är så skön, så spontan och tar allt som det kommer. 
Jag gillar dej även fast du aldrig kan passa tider, jag gillar dej även fast du säger att du kommer om 10 minuter och så tar det 1 timme. 
Jag gillar dig även fast alla säger att jag är lik dig, att jag har din rumpa. Jag gillar dej även fast du kommer in och luktar får. 
Jag gillar att använda dina tjocktröjor och sen få lukta på dom bara för att dom luktar dej. 
Jag älskar att få krama dej, för du har så mjuka kramar. Jag älskar när du ger mig en puss och säger att du älskar mig. 
Jag älskar dej, och jag tycker att du är en jätte bra mamma i alla lägen!!
& så tycker jag att du är söt!
jag tror inte att jag skulle klara mig utan dej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tack för kommentaren, ha en bra fortsättning!
bless!