lördag 24 september 2011

lite om igår

igår efter skolan handlade jag mat med David. Där efter åkte jag och träffade min bästa stora syster. Först följde jag med henne runt i lite butiker, och sen så köpte hon en tröja åt mig, jätte snällt, tack!
Därefter träffade vi på Jacob (hennes pojkvän) Och några till, så gick vi till Café Årummet. Satt där en stund, sen åkte jag vidare till Livets Ord på ungdomsmöte.
Sen avslutade jag kvällen hemma med att baka cheese cake, med David, Aron, Isac och Judith.
Jag hade en väldigt trevlig dag, och det fortsätter idag med massa mys!




bjuder även på en inte så fin bild på mig,
men man måste väl bjuda lite på sig själv,
osminkad, och läskigt leende ;)

2 kommentarer:

  1. sv: ja jag börjar se ut som en sten nu och fortsätter det ser jag nog också ut som ett berg ;)
    höhöhöh

    SvaraRadera
  2. Åh jag skulle vilja vara med på din filmkväll :(
    buhu, låter helt mobbad men har ju inga vänner att umgås med på helgen längre :'((((((
    kom hit <3

    SvaraRadera

tack för kommentaren, ha en bra fortsättning!
bless!