tisdag 27 september 2011

GRATTIS

Idag är det ingen vanlig dag, för idag är det VÄRLDENS bästa lillebrors födelsedag!
Jag måste säga att jag verkligen tycker om dej, du är så
snygg
bra
jobbig
dryg
gullig
mysig
rolig
trög
pratglad
du är en så bra lillebror, lagom irriterande, lagom lång(tråkigt nog börjar du växa om mig),lagom stark(kommer aldrig bli starkare än mig),
Jag hoppas din dag har varit toppen bra, och att du saknade mig lite.... eftersom du varken fick några pussar eller kramar, eller någon present!!!!
Men vi ses ju nästa vecka, och då kan du få massa Pussar!!!

Jag vill att du ska veta att jag ÄLSKAR dig även fast du kan vara sjukt jobbigt, men jag älskar att du och jag är så lika och att vi alltid förstår varandra!
Massa GRATTIS på dej nu,
från VÄRLDENS bästa
CHARLOTTA



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tack för kommentaren, ha en bra fortsättning!
bless!