måndag 1 augusti 2011

stora syster

även fast du kanske inte har så mycket tid för mig, det var mer när vi var små. Då fick jag  vara med dig och leka med dina kompisar. Haha, när du jag och Cornelia åt godisbilarna i hennes husvagn. Du hjälpte mig att få en bästa vän, ;) Ne men jag har haft så roligt med dej. Sen så flytta du, och bytte stil helt, och vi träffades knappt aldrig. Min stora syster som jag såg upp till flyttade. Och det är och var sant, jag ser upp till dej även fast att det inte märks, så gör jag det. Jag har alltid tyckt om att vara med dig, även fast jag tycker du är så mycket snyggare än mig..
Men just nu är jag lite mer gladare eftersom vi kommer att bo i samma stad, i alla fall ett år. Och så då kanske du kan trycka in mig i ett litet hörn då du inte är med Jacob ;)
Jag kanske säger detta sällan, och du gillar ej att få några mysiga pussar av mig.. Jag minns att jag har fått en puss av dej och det var på nyår för kanske 3 år sen, du är lite dåligt på den fronten. Men i alla fall Jag älskar dej!
din "GULLIGA" lillasyster!

2 kommentarer:

  1. Naw!!!!!
    Vad fin du är, haha! Du kan få en puss någon gång om du så gärna vill ;)
    Älskar dig!

    SvaraRadera
  2. haha ååh så söt! haha :D

    SvaraRadera

tack för kommentaren, ha en bra fortsättning!
bless!