fredag 26 augusti 2011

på landet

jag har landat i Bomhult, och ja jag gillar det. De är väldigt skönt att komma hem, även fast jag trivs väldigt bra i Uppsala. Vi hann och landa en stund hemma hos Jim och Ulle. så jag fick grattis Isac lite, eftersom har fyller FJORTIS idag, haha det kommer jag ihåg när jag gjorde.Ett helt år av mobbning av Ulrika ;) kallade mig fjortis hela tiden. Haha, men jag har kommit över det, jag lovar! ;)
Snart så ska jag krypa ner i mammas säng och sova. Jag har haft en jätte bra dag, fotografering i skolan. Jag kan erkänna att det är den roligast fotograferingen jag har varit med om i alla fall. så kul, jag bara väntar tills bilderna kommer. Då lägger jag upp dom här med jag lovar.
Men nu ska jag sova, puss på er!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tack för kommentaren, ha en bra fortsättning!
bless!