torsdag 25 augusti 2011

jag ska försöka bättra mig,

jag känner mig rätt så dålig, i alla fall på det här. jag kan ju erkänna var felet ligger, och det är inte hos mig. Det är hos min dator som ej kan koppla upp vid internet den är så konstig. Så jag ska se om jag får ta med mig pappas dator, nu när jag åker hem i helgen. Och jag kommer ju faktiskt blogga de kommande dagarna så då ni! haha!
Jag kan berätta hur min vecka har sett ut i stora drag,
måndag-tisdag så hade jag praktik på en förskola. och jag kan ju säga att det var såååå roligt. Barnen är jätte söta, man har något att göra hela tiden.
Sen så har jag varit med David måndag-idag kom jag på alldeles nyss, haha. Och Hanna i två dagar.Och det är trevligt tycker jag.
Som sagt så ska jag till Bomhult i morgon, jippi! :D hehe, fast konstigt nog så längtar jag inte hem så mycket. Men det ska bli skönt i alla fall, fast jag ska vara barnvakt i helgen med. roligt.
Snart ska jag sova, hemma hos Hanna. I morgon blir det skolfoto för min del, najs.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tack för kommentaren, ha en bra fortsättning!
bless!