fredag 29 juli 2011

''det är som att leva i en dröm''

idag var det en intressant dag, lite olika spännande saker som hänt. Jag vet inte riktigt hur jag ska reagera, hur jag ska tänka eller hur jag ska göra. Men allt löser sig nog. Tyvärr, även om jag jätte gärna vill berätta så kan jag tyvärr ej göra de nu. Men jag lovar de kommer framöver.
Jag träffade Rebecka idag, vi tog en Jalla och såg en film på bio. Fick en liten mysig stund med henne själv, det var ett tag sen. Kvällen avslutades på Livets ord.
Nu har jag fått kommit hem till Hanna och vi ska alldeles strax sova, ska bara få lite massage, och de är inte helt fel ;)
i morgon får jag träffa pappa igen, (ska titta på ett boende med :D ) och så kommer Matilda med!!! :D
bye bye!!

1 kommentar:

tack för kommentaren, ha en bra fortsättning!
bless!