söndag 12 juni 2011

för er som undrar...


en seg dag, och på kvällen åkte jag in till kyrkan på en ungdomsgrej. Träffade Kim och David väldigt trevligt. Däremot så slutade kvällen inte riktigt så jag hade tänkt mig.
Vi hade haft tre kamp, och en av stationerna var irländsk julafton, och till den så hade vi haft ett "järnrör"
och efter mötet och fikat så umgicks jag med Kim och David och då hände det en liten olycka, en av dom skulle svinga röret och jag böjde mig framåt och fick det på kinden, helt blodig blev jag. Så jag och Alexandra fick åka in till akuten i motala.
Jag mår bra, har tejpat de ville inte sy för då skulle jag få mera synliga ärr. Och sen så är jag svullen på halva ansiktet och börjar bli blå runt ögat. Så jag känner mig extra snygg ;)
bilderna jag lägger upp är dock inte de bästa, jag ser värre ut i verkligheten haha.




kul att jag fick ett upp o ned vänt kors på kinden ;)




2 kommentarer:

  1. varför säga en av dem ? det var ju kim jag stog bara brevid och gapa efter du fick smällen :O
    //david

    SvaraRadera
  2. awwww, stumpis. tur du inte dog! <33

    SvaraRadera

tack för kommentaren, ha en bra fortsättning!
bless!