måndag 23 maj 2011

sista måndagen innan lovet-tummen upp

det är något fel på min egna dator, det går inte att ansluta till internet. Jag avinstallerade ett annat internet igår, men då ska väl gripandes mitt andra internet funka.. men nej nej. Så jag lånar min storebrors dator, helt okey, den är lite snabbare än mig. Men jag har liksom allt på den andra.
Men jaja, jag sitter här just nu har duschat, ska alldeles strax fixa mig. Jag börjar lite senare än vad jag brukar idag, och det är super skönt. Jag tänkte luncha med min storasyster idag, mycket trevligt.
När jag nu snart har skrivit färdigt detta inlägg så ska jag öva lite mer på mitt tal som jag ska hålla på svenska lektionen idag.
ha en super fin dag!
- bless



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tack för kommentaren, ha en bra fortsättning!
bless!