tisdag 3 maj 2011

myskväll med storebror

 har haft en väldigt trevlig kväll, de hela började med att jag skulle laga mat, som han fick välja helt själv. Hehe, så de blev pasta med charlotta-sås och bacon.
Därefter så fastnade vi framför lite Björn Gustavsson klipp och en ur cool kille som både sjöng och gjorde bakrunds musiken med munnen, ska försöka få in ett klipp.
Därefter så tog vi fram chips, ostbågar och cola. Och började titta på en lite läskig film, "The rite" jag tycker den var lite obehaglig, eftersom den handlar om demoner och djävulen, plus att den är inspirerad av en sann historia.
Just nu sitter jag här framför datorn med min huvudvärk, och näsan bara rinner och jag nyser. Jag ska alldeles strax gå och lägga mig, så pussar på er alla så skriver jag mer i morgon!

bjuder på tre bilder av mig & Petrus! :*































De gick inte att fixa en video så jag fixar de tills i morgon!! PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tack för kommentaren, ha en bra fortsättning!
bless!