lördag 21 maj 2011

Jesusmanifestationen

så fin dag. Solen har varit framme, visst det har blåst en hel del. Men det har varit skönt. Jag och Hanna fick skynda oss till både buss och tåg, eftersom Hanna är så seg. Haha, men vi hann, jätte skönt. Och på pendeltåget så kom en 45 år gammal man fram till Hanna och tittade in i hennes ögon och sjöng för henne, visst han ville ha pengar men han sa att hon var vacker och massa. hahah sjukt kul.
Framme i Stockholm fick vi vänta lite människor. Jätte kul att träffa så många även fast det bara var en vecka sen, haha men det känns som längre tid.
Klockan är 21:46 och jag lever fortfarande, stolt! haha nemen jag tror ej på att jorden kan gå under innan Jesus kommer tillbaka.
Nu ska jag plugga lite, jag hoppas ni alla har haft en jätte fin dag.
PUSS

2 kommentarer:

  1. sööööööööta.
    nej det kan den inte. det står i bibeln att det kommer att komma upp massa villoläror och profeter om jordens undergång - vilket det också har gjort. men bara gud vet när jesus ska komma :D

    SvaraRadera

tack för kommentaren, ha en bra fortsättning!
bless!