söndag 29 maj 2011

Hanna min andre räddare

vilken dag, jag och Hanna har kämpat. Haha, nemen såhär noga har jag nog aldrig städat något. funderar på att ge er för och efter bilder. För det har vi tagit, men får se om det blir så. Vet inte riktigt.
vi har hållit igång hela dagen, vi har städat badrummet och köket och dammsugit tvättsstugan, plus frys och kyl. och det har tagit flera timmar från ca.13:30 till 21 kanske. och när vi kom hem till Hanna så åt vi, och så har vi bakat morots kaka till Hannas mamma i morgon, så vi har ej kommit i säng än, men snart så.

Jag är lite tråkig just nu, men eftersom jag städar hela dagarna så blir det inte så mycket bloggande. Men jag lovar dig efter tisdag så blir det mer!

Ha det bäst, återkommer i morgon!
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tack för kommentaren, ha en bra fortsättning!
bless!