torsdag 26 maj 2011

bara några få timmar, & dagar

bara några få timmar kvar sen så får jag sommarlov, det känns så sjukt bra! Nemen de passar rätt bra nu, med ett lov tycker jag. Fast detta år har gått fort, förstår inte riktigt var det har tagit vägen. Jag har redan gått 1/3 år på gymnasiet, galet.
De som står närmast i mitt schema är :
fredag: skolavslutning, studentskiva, sen grillkväll hemma hos simon med massa folk.
lördag-tisdag: städa, plocka i ordning allt, och sen vara ute från hålan. (jag jublar inombords, bara så ni vet)
sen blir det sommarlov på riktigt! de gillar jag!
nu ska jag fixa med lite grejer som göra så att jag blir lite tröttare, så jag somnar lättare ikväll.

okej, jag bjuder på två snygga bilder på snygga boys! ;P

puss godnatt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tack för kommentaren, ha en bra fortsättning!
bless!