tisdag 29 mars 2011

semester med familjen

tre dagar i idre, tre dagar med kanon väder. De är så kul att få vara med min familj, och min brors familj på semester. Än så länge har de inte blivit så jätte jätte mycket åk för min del, för både i söndags och i går så ramla jag och slog i knät.Så jag har inte kunnat stödja mig helt på mitt knä, så jag åkte förmiddagen idag.

och var barnvakt åt William på eftermiddagen, så Jim& Ulle skulle få åka lite tillsammans. Så min eftermiddag har jag varit med William ute i solen och lekt.

Nu är jag ny duschat, och så har jag bastat.. och resten av familjen sitter och tittar på tv, och jag funderar på att börja plugga lite.

Jag antar att Petrus vill att vi ska äta oss lite tjocka under denna vecka



JAG SKA FÖRSÖKA SKRIVA I MORGON MED,  JAG HINNER INTE SITTA SÅ MYCKET EFTERSOM JAG ÄR UTE I BACKEN!

PUSSAR PÅ ER!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tack för kommentaren, ha en bra fortsättning!
bless!