lördag 5 februari 2011

ny morgon

gårdagen var lite som förr. De är saker som jag verkligen saknar i ödeshög. Alla roliga stunder med mina vänner.
skratten, musiken och skämten..
Jag var på cafebussen, och träffade massor, som på den ''gamla'' tiden. Sen så gick vi hem till en kompis en stund, där låg vi och prata.
Därefter åkte vi med bussen till kyrkan, fixa lite..
och senåkte vi hem, och då hade de börjat snöa.. de gör visst alltid de när man tror att våren är på väg... De är mindre snö här hemma, och mer grönt än i uppsala.
Sen blev de en hel del prat med Natalie in mot natten, myys.

Just nu sitter jag inne i min systers rum, och hör fågel kvitter utanför fönstret, jag hör Natalies tunga andetag när hon sover. och min mage som kurrar.
De är grått ute, ingen sol så långt ögat kan nå..






Skin- Ras cricket

1 kommentar:

  1. Jag tror att lite av det där handlade om mej vaaah??//Kim<3

    SvaraRadera

tack för kommentaren, ha en bra fortsättning!
bless!