torsdag 10 februari 2011

Du är det bästa som hänt på många år.

Just nu sitter jag hemma hos Charlotta, har sovit här inatt, men lottis är i skolan. Och jag börjar inte jobbet förens tre. Så skönt med en lång ledig morgon.
Det jag tänkte skriva är mest till dig Charlotta för att du är en sån otroligt fin vän, min allra bästa vän!!                Du har ALLTID funnits för mig, speciellt i somras, jag är så tacksam för att du står ut med mig, med mitt temprament... haha!                                                                                                                                        När jag kommer hem till dig helt grinig och sur så får du mig alltid att le. Och jag bara längtar tills allt vi ska göra när vi gått ut gymnasiet, Las Vegas, Lägenheten, mer skratt,mer gråt, mer bråk. ;) Jag tycker att vår mening vi kör med " Allt ditt är mitt, vi delar allt med varan." Vi kan nog inte uppfylla dom mer än vad vi gör... haha sjukt. För mig är du mer än bara speciellt, för mig är du perfekt. Och det bästa som finns i mitt liv, vänner som du är sällsynta. Och jag är stolt över dig.
( nu dampa texten jag vet inte hur man använder bloggspot. så kan inte göra nåt åt detta lila och lilla men jag fick fram de jag ville)



PUSS REBECKA,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tack för kommentaren, ha en bra fortsättning!
bless!