fredag 14 januari 2011

söömnbrist, bäääh!

Jag sitter i Hannas lya, och jag trivs rätt så bra här. Hennes mjukisbyxor och huvudbonad, med en tallrik framför mig med ris med köttfärs typ.  Hanna och jag är ju för mycket ibland bara, ibland undrar jag vad de är för fel på mig.. eller om de nu är det? Jag får mina ryck ibland hoppar och dansar runt, och säger konstiga saker.. är de det som kallas Hannasymptom??
Vi bakar i Hannas ugn, haha, den som misstolkar de där...tänker som hm...hmmm.. Hanna??
Ne vad tråkig jag är, vi bakar CookieBrownies!!!! och ja jag vet ni tänker, var det inte hon som skulle sluta med allt såntdär? och bli nyttig, och få värsta beach11 magen? Men jag måste erkänna de, nu efter så lång tid, men... mmm. jag är ett Kakmonster! mohaha...
ne nu ska jag ääääääta min, eller våran bakelse, med glass och varm choklad, eller tee ;)











Seger i allt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tack för kommentaren, ha en bra fortsättning!
bless!