tisdag 18 januari 2011

plugg, mera plugg...

Jag borde räkna ner till min födelsedag. Men jag ska inte uttråka er med det. Idag har varit en bra dag, jag började klockan 9:40. så jag fick sova en hel del längre, plus att jag sov hemma hos Hanna och då är det inte så långt till skolan. Men skoldagen, hm faktiskt helt chill.
 Efter skolan åkte jag hem tände massa ljus och börja plugga, skrev in alla svenska orden på datorn och vid fem kom lilla Rebecka, men en marabou, och munkar. De satt fint fint i min mage, haha de värsta med mina vänner är att de äter gott hela tiden, Och jag har lite problem att säga nej, när de bjuder mig. haha! Men jag gillar er ändå.
Jag och becka tog en sväng ner på stan och köpte oss en cheesburgare var. Och där var de värsta fjortiskillen, som verkligen tittade på mig hela tiden, och gjorde pussljud mot mig. De pussljuden ekade i Rebeckas huvud. Sen när vi gick förbi han och sitt gäng, så började han snacka med mig. Och eftersom jag inte svarade honom som han ville, så härmade han mig. Och becka bara gav han konstiga blickar. Pinsam kille!
Nu har jag skrivit ett snabbt inlägg för jag hinner inte sitta här egentligen för jag borde öva på mina läxor. Jag hade planerat min vecka så bra, lagt upp alla läxor. och så får jag reda på att jag har svenska ordtest till i morgon istället för torsdag. INTE OKEJ! jag har inte hunnit öva ordentligt...
så många pussar från moiii Charlotta

1 kommentar:

  1. ahha, snacka om fettit , charlotta xD munkar, choklad och en cheese burgare ;) :* <3

    SvaraRadera

tack för kommentaren, ha en bra fortsättning!
bless!