söndag 16 januari 2011

borde sova

Jag borde verkligen lägga mig i min säng och sluta mina ögon, för klockan slår snart tolv. och jag ska upp i morgon redan vid sex, för jag måste hinna duscha och fixa mig innan skolan. Denna helg har gått lite för fort tycker jag, men jag har ändå hunnit med en hel del tycker jag. Idag var jag hos familjen Andersson i storvreta. Jag kommer innanför dörren och har tre små gulliga busfrön runt mig. Alla pratar samtidigt, och vill att jag ska titta på dem när de har något att visa. Jag är faster åt så 6 st vackra, små söta änglar. Och alla är mysig på sitt sätt.
Jag har varit i storvreta hela dagen fram till nu ungefär. En mycket trevlig dag, jag gillar sällskap.
Men nu ska jag säga Godnatt, och försöka sova så gott det går, jag känner mig faktiskt rätt så trött, så det ska nog funka rätt så bra!

Love C.A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tack för kommentaren, ha en bra fortsättning!
bless!