tisdag 25 januari 2011

24januari=17år

Jag vet min dag har rullat in på den 25 januari.
Men jag vill verkligen TACKA alla för en sån bra födelsedag, ni alla har verkligen gjort den. Så fina sms, alla grattis på facebook, alla telefonsamtal. Och lite överraskningar här och där.
Det börjar klockan halv 8, att min mamma,pappa,judith och aron ringer mig och sjunger för mig. Så de blev som vanligt, jag fick trots allt höra min mors ljuva stämma ;)
Sen kommer Hanna in i mitt rum och har bakat kladdkaka. Så de började jag min dag med. Sen kommer jag till skolan, och får massa kramar, och sång på lektionen. Och Jouline skulle gå till "skolsyster" men istället så gick hon, Julie och Zelina till matsalen och tände massa ljus, blåste ut serpentiner, hade gjort cupcakes m.m. Och så sjöng de för mig. Jag blev väldigt överraskad! :D
Eftermiddagen spenderade jag i storvreta hos min bror med familj. Där åt vi pizza, tårta och avslutade kvällen med en film.
Jag fick med lite presenter idag, filmen eclipse av hanna, och en mascara av Hannas mamma. Kavaj av becka, 2 halsband av eva. Presentkort av j&j, smink.
någon dag i veckan ska jag ut och shoppa lite med petrus. Sen nästa gång jag kommer hem till ödeshög, så ska min familj fira mig.
Och tyvärr har jag inga bilder just nu, men jag återkommer med dom.
JAG borde verkigen sova nu!
hehe. 17 år, de känns helt okej! :D
pussssssar

1 kommentar:

tack för kommentaren, ha en bra fortsättning!
bless!