måndag 20 december 2010

fullmåne

Jag gillar när de är fullmåne, de är så mysigt på något sätt. Det lyser upp så man ser vart man går, de lyser så man skulle kunna tro att det är eftermiddag.
Jag kommer i håg en jul för ett antal år sen, jag och alexandra var ute och gick med våra hundar. Vi var borta vid ''vallen'' och så var det fullmåne. Jag minns alexandra pekar upp mot månen och säger:
-Du får månen av min i julklapp, varje gång de är fullmåne så tänk på mig.
Och ända sen den dagen har jag gjort de. hehe.

1 kommentar:

  1. om du sluter ett öga och sätter upp din tumme mot månen så ser du att tummen är större. vi kan kolla upp mot himlen en kväll och veta att vi ser samma måne båda två. haha lite felciterat från dear john, men jag försökte iaf ;) jag saknar dig! <3

    SvaraRadera

tack för kommentaren, ha en bra fortsättning!
bless!