fredag 31 december 2010

Ett tag sen

Oj, sorry nu har det gått några dagar dem sist, jag kan försvara mig själv. Hehe, jag är i uppsala och jag lämnade min dator hemma hos mina föräldrar. Just nu lånar jag min brors iphone, de går utmärkt.
 De känns lite tomt att inte skriva på dagarna, men man får ta de som de kommer.
Jag har gjort lite saker på sista tiden. Lite problem men en kär vän till mig...
Jag har träffat min snygga vän Rebecka, tro de eller ej vi åt pizza på jalla, satt på exakt samma bord som sist. Vi båda kom på att vi inte gillar förändringar, jag o becka har våra saker som vi gillar att göra tillsammans. Sen så har jag shoppat en hel del kläder tillsammans med fina jouline och söta julie. Så nyårsklänning- fixad. Sen så har jag tittat på två teaterföreställningar. Och så har jag med hunnit träffa min rara vän Hanna, en snabbis. Snart ska jag ta bussen hem till jouline och fixa mig inför kvällen. I kväll blir det middag på resturang med tre ursnygga brudar, och avslutar kvällen på lo. En dag att se fram emot!

Ha de bäst

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tack för kommentaren, ha en bra fortsättning!
bless!