lördag 11 december 2010

en lördag med familjen

mina planer för denna dag blev helt ändrade. Hade tänkt att vara hemma och plugga, för att få det gjort. Men när jag gick upp i morse och in till mamma och pappas sovrum, sa pappa att han hade fixat så vi med fick hänga med på julbordet. Så de blev att tvätta håret, fixa sig och sen åka på julbord. Det var trevlig, och gott.. fast en att man tröttna på julmat väldigt fort.
därefter så har vi gjort en hel del ärenden, har fått köpa lite saker hem, sådant som är nödvändigt i hemmet. som toapapper, tvättmedel, och lite sådant.
Nu sitter jag hemma igen och ska nog roa mig med att titta på en film som jag fixade igår. få se vilken de blir. Det låtar åt A walk to remember
ha de dunder bra!
~bless~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tack för kommentaren, ha en bra fortsättning!
bless!