tisdag 9 november 2010

vinter?

ja nu kan man nog kalla att vintern börjar komma på riktigt. Jag är glad över att jag i morse valde att ta min röda tjocka vinterjacka, för sen halva skoldagen har de snöat hela tiden.
 Jag sitter redan hemma, jag fick sluta redan vid halv 2 om jag nu skulle ha vetat om de. Jag och Jouline satt kvar i skolan i en extra timme och vänta på nästa lektion. Men efter en timme visade sig att vi inte behövde gå på  den. Men de är skönt i alla fall att komma hem tidigare. Jag kunde ju fortfarande sitta i skolan.
 Har fixat lite mys hemma hos mig, köpt lite bullar, m.m. godis, o tänt lite ljus. Snart kommer Rebecka, då blir de mys.. och på de te.
 ha de bäst!







´-bless

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tack för kommentaren, ha en bra fortsättning!
bless!