torsdag 11 november 2010

snygg syster

Jag  har fått klagomål. Jag måste berätta om min fina stora syster.
 Jag vill att du ska veta: De kanske inte märks men jag lyssnar på dina råd. Har gjort de genom åren. De är bra att jag kan ha en kvinlig förebild i familjen. En som är större än mig och kan ta hand om mig lite. Så ja inte alltid behöver vara den stora syster som gör allt jobb. Jag gillar att jag kan prata med dig. Jag vill att du ska veta att Jag Älskar Dig!
 - och att de finns dagar de är jobbigt att ha dig såå långt ifrån mig.
Obs!! En sak till, du är sjukt snygg, jag blir ofta avundsjuk. Och jag tycker ditt hår är jätte snyggt, jag hoppas du inte tror något annat! -så nu har jag med nämnt att du har klippt dig.-



1 kommentar:

  1. ÅH! vad glad jag blir, jag älskar dig med!!! Kom och hälsa på i göteborg vet ja! puss

    SvaraRadera

tack för kommentaren, ha en bra fortsättning!
bless!