måndag 15 november 2010

ny vecka.

Hade en liten sovmorgon idag, alltid lika skönt att sova längre än 6. När jag kommer utanför dörren ser jag att det regnar så jag tar min svarta jacka, eftersom den inte är lika tjok som min röda. Men tro det eller ej, de börja snöa massa efter halva skoldagen. Men aja, blöta fötter och röda händer xd
Hade cs. 2 timmar hål, sen så fick jag en juklåt som jag ska lära mig.. och som jag förmodligen med kommer att sjunga typ själv på julavslutningen.hehe..
Efter skolan åkte jag och Josef Baeckman till fritidsgården i storvreta och gjorde våran läxa. Sen gick vi i snö/regn vädret hem till Josef.. trevlig dag.. Hehe Josefs lillasyster Julia tyckte jag borde komma dit flera gånger. Eftersom jag var så snäll och spela super mario med henne, och visa mina talanger ;) Jag är tydligen en marionörd. Men jag spelar alla fall inte CoD.. ;)
nu ska jag stänga av min musik- John mayer- och sen sova!

- bless

1 kommentar:

tack för kommentaren, ha en bra fortsättning!
bless!