onsdag 10 november 2010

kalla fötter, hala gator..

I morse var en sådan morgon man ville ligga kvar i sängen, så länge  som möjligt. Men sen får man skylla sig själv med att man sover allt för länge så man får skynda sig... massa!
 tur, kallas det tur? Idag fick jag sluta över 2 timmar tidigare, igen!! skönt säger jag bara, haha :d
Så jag passa på att träffa Rebecka på stan, så åkte vi hem till henne. När jag tar av mig skorna ser jag att jag har något blöta strumpor.. och så efter en stund när mina fötter har varit i värmen. De har en förmåga att bli större än vad de redan är -.- En trevlig eftermiddag med en trevlig tjej.
 Hahah jag har kommit på en grej, nu när snön o kylan är här, o gatorna är hala. När man står och väntar på bussen,  man ser människor som har bråttom till bussen. När den studen kommer som man ej vill vara med om, just den sträckan man springer så ska de vara halt. Man ramlar ner på backen och ser allas blickar just riktade emot dig. hahha de är kul, när man inte själv hamnar i den situvationen.. vad är det kallas, skadjeglädje?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tack för kommentaren, ha en bra fortsättning!
bless!