söndag 14 november 2010

farsdag ♥

Idag är det en dag man uppvaktar sin pappa. Och eftersom jag inte har någon möjlighet att fira min pappa. Eftersom jag är över 30 mil ifrån honom.
så måste jag ju skriva om han på min blogg!
Om jag hade vaknat i samma hus som han skulle jag försökt att gå upp tidigare än han (de kan vara lite svårt, för pappa är alltid uppe så tidigt) Jag skulle ha gjort ordning frukost och kaffe till han. Jag skulle ha satt mig bredvid han i sängen som jag alltid gör på lördagsmorgonar, när jag är hemma. Jag skulle suttit bredvid han och pratat med han.
Jag skulle ha berättat för honom hur mycket jag älskar han. Och sagt att han är världens bästa pappa..
 Men de fick bli ett samtal, när jag nyss pratade med han i telefon, så fick jag gråten i halsen. När han sa hur mycket han saknar mig.
så insåg jag att jag saknar han med. Men de är ju bara två veckor kvar tills vi ses nästa gång.
- love ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tack för kommentaren, ha en bra fortsättning!
bless!