onsdag 27 oktober 2010

synda skynda..

vilken dag, hade ställt min klocka på tidigare än vanligt för att jag skulle upp o plugga. Men tror ni inte att jag försov mig -.- jag vaknade 10 minuter innan min buss gick, snacka om att jag fick panik. och på allt de så hade jag världens spräng huvudvärk. Så jag har känt mig väldigt skabbig idag, de blev ingen morgondusch,inget smink o kläder som jag knappt hann o välja. Efter skolan så fick jag gå med Jouline o titta efter jacka. En sak har jag kommit fram till, de finns nog INGEN som är så seg att hitta kläder som Jouline Jernberg. Jag ska inte berätta allt vad hon gör, men seg är hon hahah!!
Jag sitte nu hemma hos Jonas o Julia ska snart åka hem tror jag.
-bess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tack för kommentaren, ha en bra fortsättning!
bless!