måndag 11 oktober 2010

Måndag- Lång helg

Hejsan!
Jag sitter på tåget, har bosatt mig här igen, börjar bli van att åka mycket tåg tycke jag.. hehe. Fast nu blir de nog inget mer på några veckor. Jag vaknade av mina syskon i morse som tjafsade i de rum jag låg och såg, men som tur kunde jag somna om en stund. Jag gick upp vid 8:30.. åt frukost med mamma och pappa i deras säng. Sen har jag lagt över alla bilder ifrån min dator och pappas dator till cdskivor.. Och ca 12 skivor med ca.1000 bilder på vaje. så en hel del bilder, de var de jag roade mig med i gårkväll. Men nu har jag startat om daton på nytt så den ska gå lite fortare! ;)
 Jag tog en paus från dator och gick ut en sväng med pappa och hundarna.
Vid 14:20 var jag hos tandläkaren o laga tandställning plus spänna den.. så jag känner att de tillochmed är jobbigt att äta Choklad :o
haha
jag kanske skriver lite i kväll!
- love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tack för kommentaren, ha en bra fortsättning!
bless!