fredag 15 oktober 2010

fredag- snö?

Hejsan!
skönt med fredag, äntligen helg igen ;)
Jag sitter hemma hos Jonas och Julia, snart så kommer det lite mer folk hit. Jonas Fyller så Grattis till dig.
De har varit en slapp o skön dag i skolan tycker jag. Jag har kommit på hur mycket jag älskar teater, de är så sjukt kul att spela. Vara i en scen.. i love it!
efter körsången idag, så var skolan slut. jag gick ut och fick se att de snöa.. är de normalt så här pass i mitten av oktober? :o de är inte okej i alla fall, de ska snöa första gången på youth! haha
Snön ligger i allafall inte kvar, de kan väl vara höst ett tag till tycker jag.
Jag skriver mer senare i kväll och en viktigt sak till Grattis Favorit Jacob på din födelsedag :D och jag lovar jag kommer snart och hälsar på er ;)
puss :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tack för kommentaren, ha en bra fortsättning!
bless!