fredag 8 oktober 2010

fredag- äntligen helg igen!

Hejsan..
 Det var inte lika kallt idag som det brukar vara. Jag gick upp viid 6:20.. började packa ihop de sista la ner allt i min ikke fina väska ;) De tog sin tid så frukosten missade jag helt. hehe gillar petrus kommentar på bussen:
 - aa men de gör inget att man missar frukost, man får göra det.
men då kom vi på att vi båda egentligen var enormt hungriga:p
hade matteprov idag fortsättning på igår. de gick okej hoppas jag.. 
hade både teater och körsång idag kul!
nu sitter jag på tåget har bosatt mig här tycker jag.. Tar upp en hel del plast, datorn på bordet och två väskor och godis runt mig. Jag lyssnar på Melissa Horn och Lars Winnerbäck, en go blandning ;)
 snart är jag hemma i skogen igen skönt att ta de lite lugnt ibland!
 ha de bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tack för kommentaren, ha en bra fortsättning!
bless!